טויוטה היברידית

הדגמים הספורטיביים של טויוטה

 


טויוטה, שנחשבת לאחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם, ושקטפה אינספור פרסים ותשבוחות על מותגיה, שקיבלה ייצוג נאות באליפות הראלי העולמית, ובתחרות פורמולה 1, קנתה לה קהל מעריצים נלהב של חובבי הרכב בעקבות דגמי הספורט שלה.
 
קבלו סקירה של הדגמים הספורטיביים של טויוטה. דגמים אלה קנו לה תהילת עולם, ואף ייצוג באחד מסרטי ג'יימס בונד...

 

טויוטה MR2

רכב טויוטה  MR2  שבה את ליבם של חובבי הנהיגה, ולא בכדי. הוא נחשב לרכב נטול גבולות, מגיע במהירות ל- 200 קמ"ש, זריז, מהנה ויפה. רכב טויוטה MR2  בעל הגג הקשיח ולוח המחוונים המקורי, מצטיין בעיצוב, חלוקת משקל, באחיזה טובה ובספורטיביות.
 
לטויוטה  MR2 חלונות חשמליים קדמיים, חישוקי סגסוגת, הגה מתכוונן,  כוונון גובה כסא, ריפודי עור, רמקולים, פנסי ערפל קדמיים, ולמען הבטיחות - שתי כריות אויר ומערכתABS  .
מבחינת הביצועים מאיץ הרכב מאפס ל- 100 ב 7.5 שניות, 17.3/4400 מומנט (סל"ד / קג"מ), צריכת הדלק נעה בין 16.9-13.5-9.9 , עירוני חוץ עירוני ומשולב.


 

סופרה

לטויוטה סופרה יש מנוע V6 בנפח 2,997 סמ"ק ו-24 שסתומים- Twin TURBO.
מייצר 320 כ"ס ב-5,600 סל"ד. 43.5 קג"מ ב-4,00 סל"ד. הוא מאיץ מ-0   ל – 100 ב-5 שניות.
לרכב 6 הילוכים וקיבולת דלק במיכל של  70 ליטר.


GT2000

מכונית קופה, שזכתה לככב  עם שון קונרי בסרט ג'יימס בונד "אתה חי רק פעמיים".
כמחווה לתרבות היפנית וחיבתם לגאדג'טס, למכונית היפנית של טויוטה הורכבו רכיבים אלקטרוניים ואמצעי תקשורת רבים כמו מצלמות ומסכים.


 

סליקה

טויוטה סליקה, רכב  מצליח ומפורסם בעיקר בחו"ל, זוכה לתשבחות. לטויוטה סליקה מנוע בנפח 1.8 ליטר, הוא מייצר  180 כ"ס, גיר ידני בן שש מהירויות, ואפשרות להיותו גם אוטומטי.
הסליקה הינו רכב נמוך, מה שמאפשר אחיזת כביש טובה גם בסיבובים. הוא אמין וכמעט שאינו רואה מוסך מורשה. המנוע חזק יחסית והוא כמעט ולא אוכל שמן. עיצוב הרכב חלק וזורם.


 

יאריס TS ספורט

טויוטה חדשה 2004 מדגם יאריס TS ספורט, מנוע 1497, בנזין, וגיר ידני.
הוא מגיע עם אביזרי בטיחות הכוללים 2 כריות אוויר. הרכב צורך דלק באופן ממוצע של ליטר למאה ק"מ. הספק המנוע (סל"ד / כ"ס)  105/6000.
 לרכב ציפוי עור להגה הספורטיבי שלו וידית הילוכים. הוא קיבל ציון של ארבעה כוכבים במבחני ריסוק. לרכב מיכל דלק 45 ליטר .
באבזור ניתן למצוא: מתקן לכוסות, חישוקי סגסוגת, מושב אחורי מתקפל, מחשב דרך, ריפוד מערכת שמע, רמקולים, שליטה על מערכת שמע מההגה,חלונות חשמליים קדמיים, מראות חשמליות, פנסי ערפל קדמיים, גריל ספורטיבי שחור עם סמל TS ולוח מחוונים ספורטיבי.
 
*הדגמים שצויינו לעיל אינם מוצעים למכירה במדינת ישראל , והפרטים המוצגים באתר זה הינם סקירה בלבד על דגמים עולמיים של חברת טויוטה




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות