טויוטה רכב שטח  לנד קרוזר

טויוטה כרכב שטח

 

טויוטה הוכיחה את עצמה מעל לכל ספק ומעבר לכל מדגם, כיצרנית הרכב המועדפת על הנהגים, ובעיקר בתחום רכבי המנהלים ורכבי המשפחה. הבטיחות, האמינות של כלי הרכב מבית היוצר של טויוטה, קנו לאורך השנים את שמה, ורכישה של רכבים מבית היוצר של טויוטה הייתה ונחשבת להשקעה בטוחה לטווח ארוך, ובעיקר לאור העובדה כי רכבי טויוטה שומרים על ערכם לאורך השנים, ומחיר הרכב לא יורד עם כל שנתון באופן דראסטי.

 

גם בתחום רכבי השטח, יש ליצרנית הרכב המובילה טויוטה מה להציע. דגמי לנד קרוזר האחרונים, מוכיחים שוב כי נדיר למצוא מתחרים לדגמי טויוטה, גם כאשר מדובר ברכבי שטח אמינים ומקצועיים. במאמר הבא, נסקור את רכב השטח לנד קרוזר מבית היוצר של טויוטה, ונעמוד על המפרט הטכני המגיע בדגמים השונים של טויוטה לנד קורזר, ועל התוספות האפשריות ברכישת רכב שטח מעולה מסוג זה.

 

 

נתונים טכניים לרכב השטח של טויוטה - לנד קרוזר

 

כל הדגמים של רכב השטח לנד קרוזר של טויוטה, מגיעים עם המנוע העצמתי המשובח 1KD-FTV של טויוטה, בנפח של כ 3000 סמ"ק. ההספק שניתן להפיק מהמנוע האדיר מגיע עד לכ 173 כוחות סוס, עם מומנט מטריף ויחס דחיסה של 17.9:1... הספק מרשים זה של רכב השטח של טויוטה, מעמיד את לנד קרוזר בראש רשימת רכבי השטח בין יצרניות הרכב בעולם, ומושך יותר ויותר קונים לבחירה הנכונה ברכבי טויוטה כרכב שטח מוביל ומתקדם.

 

לנד קרוזר, כראוי לכל רכב שטח המתיימר להיות איכותי ועצמתי בהתאם לתנאי הנהיגה, מגיעה עם מערכת מתלים קדמית, בעלת עצמות עצה כפולות, בשילוב עם מוט מייצב ומערכת הידראולית לבלימת זעזועים המופעלת על בסיס גז. במערכת המתלים האחורית המגיעה כמובן כסטנדרט בכל דגמי טויוטה לנד קרוזר, נמצא לא פחות מארבע זרועות, קפיצים ספיראליים מהמתקדמים בענף, וגם כאן ישולבו בולמי זעזועים הידראוליים המופעלים באמצעות גז.


טויוטה לנד קרוזר - רכב שטח מאובזר ובטיחותי

 

אלו הם רק חלק מהאביזרים אותם תוכלו למצוא בכל שלשת דגמיה של טויוטה לנד קרוזר. גריל ניקל קדמי למראה המושלם, מדרגות צד לעלייה נוחה לכלי הרכב הגבוה, כיאה לרכב שטח איכותי, מגני בוץ, מערכת פנסים קדמית בעלת שליטה מתא הנהג לכיוון הפנסים, מערכת תאורת הלוגן משולבת בתאורה הקדמית, גם היא בעלת מנגנון שליטה מתא הנהג, מראות צד חשמליות, פנסי ערפל אחוריים, מכסה מנוע בעל מנגנון הרמה טלסקופי ועוד.

 

גם בתחום הבטיחות, טויוטה לנד קרוזר מספקת איכות המתאימה לרכבי שטח מקצועיים. בדגמי טויוטה לנד קרוזר מגיעים כסטנדרט מערכות ABS, EBD, TRC, DAC, VSC ועוד, משולבות כריות אוויר, עם קורות פלדה המוטמעות בדלתות, מספקת טויוטה לנד קרוזר את ההגנה המקסימאלית לנוסעיה, והופכת את רכב השטח של טויוטה לאחד הדגמים המובילים והנחשקים.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות