טויוטה

טויוטה לנד קרוזר לנהיגת שטח 

רכב השטח לנד קרוזר ממשיך את המסורת הבלתי מתפשרת של טויוטה בת יותר משישים שנה ומספק חוויה ייחודית של נהיגת שטח 4X4 הקוראת תיגר גם על האתגרים הגדולים ביותר ברחבי תבל. עם לנד קרוזר, אין שום מכשול או עיקול שלא ניתן לגבור עליו ולפיכך אין פלא שמדובר באחד המותגים הנחשבים והמובילים בקטגורית רכבי השטח המשפחתיים.

ביצועים

הלנד קרוזר החדשה מצויד במנוע טורבו דיזל 171 כוחות סוס והוא בעל נפח מרשים של 2.8 ליטר המאפשר נהיגה חלקה יותר מאי פעם בשילוב עם מערכת בקרת שיוט חכמה (למעט בדגם ה - TS) והגה כוח בעל בקרת זרימה משתנה המספקים לך הנאה מקסימאלית מן הדרך. מבנה הרכב מאפשר לנהוג במגוון רחב של זוויות : זווית גישה של עד 32 מעלות, זווית נטישה  של עד 26 מעלות, זווית טיפוס של עד 42 מעלות וזווית גחון של עד 22 מעלות.

 

גם מבחינה בטיחותית, קרוזר שומר עליך היטב עם אור מהבהב אחורי לבלימת חירום, מערכת DAC לנהיגה במדרונות תלולים ושליטה בלחץ ההידראולי של הגלגלים, מערכת VSC לבקרת יציבות ומניעת החלקה ומערכת A-TRC לשמירה על אחיזת הכביש גם בזמן האצה ונסיעה בדרכים בוציות. כמו כן, הרכב מצויד בשבע כריות אוויר.

מרשים גם מבחוץ

טויוטה לנד קרוזר מצליח להרשים עם מראה אלגנטי גם מבחוץ ומגיע הן בגרסה קצרה SELECT בגימור לבן והן בשלוש גרסאות ארוכות - TS (שחור), AC (לבן) ו - Luxury  (כסוף מבריק עם ריפוד עור איכותי במקום ריפוד בד). כל הדגמים כוללים גריל סריג בגימור כרום, מראות צד חשמליות, מצלמה אחורית וגלגלי סגסוגת קלה בקוטר 17. מערכת הנעילה המתקדמת מזהה את הנהג מבחוץ ופותחת את הדלת המתאימה (דלת הנהג, דלת הנוסע שלצידו או דלת תא המטען) ללא מגע יד אדם. המראה הייחודי ויוצא הדופן מבדיל את לנד קרוזר 2017 לא רק מן המתחרים בקטגוריה, אלא גם מהדגמים משנתונים קודמים.

מטעמים נוספים

מלבד בטיחות וביצועים ברמה הגבוהה ביותר, טויטה קרוזר כוללת לראשונה גם מערכת מולטימדיה מתקדמת מסוג Toyota Touch 2 עם חיבור USB ו - AUX, 9 רמקולים, מסך מגע בגודל 7 אינץ, דיבורית Bluetooth  עם שליטה מובנית מגלגל ההגה, CD הקורא קבצי MP3, נתוני צריכת דלק, מהירות וכו'. הדגמים הארוכים Select ו - Luxury כוללים גם חימום במושבים הקדמיים.

מדוע כדאי לרכוש את הלנד קרוזר דווקא במתם מוטורס חיפה?

 

כאשר אתם קונים את רכב הטיוטה שלכם במתם סוכנות טויוטה חיפה, אתם נהנים מרמת שירות בלתי מתפשרת ואפשרות מימון בלעדית במהלכה אתם משלמים 30% מערך הרכב כמקדמה ואת השאר בתשלומים חודשיים. אנו מאפשרים גם לערוך נסיעת התנסות בתיאום מראש. 

 

 

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות