מוסך טויוטה חיפה

מוסך טויוטה חיפה - האמינות קובעת

 

אחרי שקנינו רכב  מסוג טיוטה מומלץ מאוד לטפל במכונית רק במוסך טויוטה. מוסך טויוטה חיפה הוא מוסך מורשה ובעל  רישיון עסק כמובן. בשוק יש הרבה מוסכים שבהם שירות הלקוחות אינו מפותח דיו והדבר ניכר לאורך כל תהליך הטיפול ברכב והתקשורת מול בעלי הרכב.  קניית מכונית היא הוצאה גדולה. כדי לשמור על המכונית לאורך שנים וכדי לנסוע בה בבטחה מומלץ לטפל במכונית במוסך אמין ומקצועי. מוסך טויוטה מלווה את הלקוח החל מכניסת הרכב למוסך עד היציאה וגם כמה ימים אחרי הטיפול. עובדי המוסך, המלווים באופן אישי כל לקוח ולקוח, יתקשרו אל בעל המכונית כמה ימים לאחר גמר הטיפול כדי לוודא שכל התקלות טופלו והנהג נוסע בה בביטחון ובהנאה.

 

 

מהם סוגי הטיפולים

 

 

• טיפולים תקופתיים – כך רכב חייב לעבור טיפולים תקופתיים. מוסך טויוטה מתם מוטורס חיפה-  ערוך ומודע לכל הטיפולים ולכל הפרטים הקטנים שעל המוסך לטפל ולבדוק.

 

 

• לפני טסט – כאשר מתכוננים לטסט השנתי מומלץ לגשת, לפני הטסט, אל מוסך טויוטה מתם מוטורס כדי לוודא שהכול תקין כדי שבעת הבדיקה לא יתגלו ולא יצוצו תקלות.

 

 

• מוסך טויוטה מתם מוטורס הוא מוסך המתמחה בטיפולים ברכב טויוטה . עובדי המוסך מכירים טוב את המכונית וידעו איך לאתר את התקלות ואיך לטפל בהן. מוסך טויוטה מעסיק רק  טכנאים שהוסמכו  לטיפול ברכבי טויוטה השונים. 

 

 

• הוראות היצרן- מוסך טויוטה מתם מוטורס מטפל במכונית לפי הוראות היצרן ולפי לוח הזמנים של יצרן הרכב . כמו כל חברה, גם חברת טויוטה נתנה הוראות מפורטות לטיפול במכוניות ועובדי המוסך מבצעים אותן בדייקנות כדי לשמור על הרכב.

 

 

• חלפים מקוריים – אם התקלקל חלק אחד במכונית ויש צורך להחליף אותו, במוסך טויוטה  מתם מוטורס ישתמשו רק בחלפים מקוריים. חשוב לדעת כי כאשר משתמשים כאשר בחלפים לא מקוריים עלולים לגרום לתקלות ולבעיות שונות. 

 

 

כולם חולמים על מכונית טויוטה 

ממחקר שנערך לאחרונה  בין נשים, בין גברים בעמדות בכירות,בקרב סטודנטים ואף בין חיילים משוחררים אחרי צבא עולה כי מכונית טויוטה היא המכונית מספר אחד.  אילו היינו קונים היום רכב,  ענו הנשאלים, היינו  בוחרים מכונית מדגם טויוטה.  יש לציין שמלבד אמינות,חווית נהיגה,יוקרה, ומחיר הפתיעה תשובתם של כמה מבני 30 פלוס  שציינו לטובה גם את מוסך טויוטה ואמינותו .אמנם   השיקולים הרבים לקניית  רכ של טויוטה לא נסמכו על שיקול זה אך בהערות התקבלו תגובות חיוביות על איכות השירות שבאה לידי ביטוי בטיפול המקצועי והשירותי שקיבלו במוסך טויוטה.מעניין לציין שאלמנט השירות פחות בלט בתשובותיהם של חיילים משוחררים ויותר אצל האוכלוסייה הבוגרת יותר.ייתכן כי ניסיון עם מספר רכבים במהלך החיים הוביל אותם להעריך יותר את אלמנט השירות כחלק מהשיקולים בקניית רכב. 

 

 

 לפרטים נוספים התקשרו אלינו לטלפון 04-8550550 או באמצעות האתר.

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות