סוכנות טויוטה חיפה

מוסך טויוטה חיפה

מוסך טויוטה חיפה של מ.ת.מ מוטורס מציע לתושבי חיפה את כל הנדרש בקניית רכב חדש ומשומש , מכירה, טיפול ואחזקה. במוסך שלנו תמצאו את כל השירותים המובילים.

המיקום של מוסך טויוטה חיפה


מוסך טויוטה חיפה של מ.ת.מ מוטורס ממוקם במבואות הדרומיים של חיפה - איזור תעשיות מדע של מ.ת.מ. הנגישות למקום הינה נוחה ביותר, האזור הינו אזור תעשייות מדע "נקי" ואינו איזור מוסכים שקשה להגיע אליו.

באזור מקומות נוחים רבים בהם תוכל לשהות בזמן הטיפול במוסך טויוטה בחיפה, וכחלק מהשירות הכולל אנו מבצעים שינוע אליהם בזמן הטיפול - חוף הים, קניון חיפה , קסטרה ומרכזי קניות שער הכרמל הצמוד אלינו. כמו כן, באזור תחנת רכבת ותחנת אוטובוס להגעה מכל מקום.

המוסך בחיפה מאפשר לך להינות מסל שירותים כולל ברכישה ובטיפול ברכב שלך- מכירת רכבים חדשים ורכבים משומשים מ"טרייד אין". כמו כן, במוסך טויוטה חיפה מחלקת מכונאות הכוללת מחלקת כיוון פרונט, חשמל ומיזוג אוויר.


בנוסף, לקוחות המעדיפים להמתין במוסך בזמן הטיפול, יוכלו ליהנות מפינת המתנה הכוללת: עמדת אינטרנט, עיתונים, שתייה חמה וקרה, ורשת אינטרנט אלחוטית. כך שהזמן בו הרכב נמצא במוסך לא יבוזבז לשווא הודות למגוון השירותים.

השירותים שלנו


בתיקוני תאונות במחלקת הפחחות של מוסך טויוטה בחיפה מתם מוטורס - אנו מאפשרים הטבות לנוחיות לקוחותינו - קבלת רכב חלופי, תנאי תשלום נוחים ועזרה בהשתתפות העצמית עד לגובה ההשתתפות במוסך הסדר.

בנוסף, אנו מציעים סל שירותים ללקוחות טויוטה מתם מוטורס VIP - שינוע הרכב מהבית ביום הטיפול, העברת הרכב טסט, הנחה קבועה בטיפולים ותיקונים שונים והטבות נוספות (ההצטרפות למועדון VIP כרוכה בתשלום).

שירותי דרך

מוסך טויוטה בחיפה מאפשר גם שירותי חילוץ רכב בשעות הפעילות של המוסך, ואפשרות לקבלת רכב מגרירה גם מחוץ לשעות הפעילות ובשעות הלילה .

לתיאום בנושא: רפי מזרחי 050-3360963 אליעד מזרחי 050-3552299.
בנוסף, נשמח לענות במספרי החירום האלה על כל שאלה ועזרה מקצועית שאתם זקוקים לה, בכל שעות היום.

הנוחות בגישה למוסך בחיפה מתם מוטורס, סל השירותים הכולל, השירות האישי של משפחת מתם מוטורס והליווי המקצועי - כל אלה גורמים לקנייה של רכב הטויוטה והאחזקה השוטפת לחוויה אחרת בשירותי מוסך טויוטה חיפה.











מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות