טויוטה קורולה קרוס

הדור החדש של רכבי SUV היברידיים משפחתיים – טויוטה קורולה קרוס

 

לאחרונה יצא לשוק רכב ה SUV החדש מבית קורולה אשר מצויד בטכנולוגיה ההיברידית המתקדמת ביותר כיום, טכנולוגיה היברידית–חשמלית דור 5, זוהי כמובן ה"קורולה קרוס". רכב זה מעוצב לספק את חוויית הנהיגה האולטימטיבית הן מבחינת נוחות והן מבחינת בטיחות, כאחד הרכבים המשפחתיים הנוחים והמרווחים ביותר שראינו עד כה.

 

מה מאפיין את טויוטה קורולה קרוס 2024 והמסקרנת כל כך? להלן המאפיינים שהופכים את דגם הטויוטה החדש לאחת האפשרויות המובילות בתחום הרכבים המשפחתיים ההיברידיים: 

 

טויוטה קורולה קרוס: בטיחות לפני הכל – מערכות הבטיחות המתקדמות בעולם

 

נתחיל עם הנושא החשוב מכולם – בטיחות. בטויוטה קורולה קרוס החדש ניתן למצוא את מערכת הבטיחות המתקדמת של טויוטה – T-Mate, אשר כוללת מערכות מתקדמות לשמירה על אחיזה בכביש, הגברה נקודתית של כוח הבלימה של הרכב בזמן חירום, התראות על התקרבות מסוכנת של כלי רכב אחר או על עייפות הנהג, תזכורות חשובות למניעת מצבים של שכחת ילדים ברכב ואף מערכות המסייעות לצאת מהרכב בבטחה או לזהות רכבים וגורמי סכנה בשטחי הראייה המתים. 

כמו כן, כולל הקרוס החדש של טויוטה גם את מערכות הבטיחות האוטונומיות המפורסמות של טויוטה, בדור השלישי והמתקדם שלהן – Toyota Safety Sense 3.0. אלו הן המערכות שאנו מכירים מהדגמים של השנים האחרונות, אך בגרסאות מתקדמות ומשוכללות יותר. מערכות כמו התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, זיהוי תמרורים עם אפשרות להגבלת המהירות בהתאם לתמרור, מערכת המסייעת להאט בפתאומיות וכיוצ"ב. 

השילוב בין שתי מערכות הבטיחות המתקדמות הללו מביא לדגם בטיחותי מרהיב.

 

חזית הטכנולוגיה ההיברידית 

 

עולם הרכב מתקדם במהירות אל עבר הנעות היברידיות וחשמליות משוכללות יותר ויותר, והקורולה קרוס החדשה מצוידת בהנעה ההיברידית מהמתקדמות בעולם. הדגם מצויד בטכנולוגיה היברידית דור 5, מנוע עוצמתי בנפח של 1.8 ליטר ויחידת הנעה משופרת המבטיחה האצה מהירה במיוחד. דור זה של הנעה היברידית מתאפיין בחסכוניות משמעותית בצריכת הדלק – כעשרים קילומטרים לליטר בממוצע! ההספק המקסימאלי של הרכב המתקבל מההנעה המשולבת הוא של 140 כוחות סוס, והרכב נהנה מציון ירוק במיוחד בכל הנוגע לפליטה של גזים מזהמים. הטוב מכל העולמות.

 

נוחות אופטימאלית 

 

בעיצוב של דגם זה הושם דגש על נוחות ועל חוויית נסיעה ונהיגה משופרת במיוחד. העיצוב לוקח בחשבון גם צרכים של אחסון, גמישות וגישה נוחה, לצד נוחות בישיבה לשעות ארוכות. המרחב הפנימי של הרכב רחב ידיים וכולל מרווחים מיוחדים לרגליים ולראש. דלתות רחבות וגדולות המאפשרות גישה נוחה גם עם ילדים קטנים ותינוקות, ואת המושבים ניתן לקפל באופן מפוצל לצורך קבלת גישה אקסטרה נוחה. בנוסף לכל זה, תא המטען רחב ידיים ונועד לאפשר אחסון של מגוון חפצים גדולים.

 

מולטימדיה

 

בטויוטה קורולה קרוס החדשה תמצאו מערכת מולטימדיה מתקדמת עם מסך מגע בגודל של עשרה וחצי אינץ' פלוס לוח מכוונים דיגיטלי גדול (מעל ל - 12 אינץ'!) המאפשר לנהג לראות הכל בנוחות וללא מאמץ או הורדה של העיניים מהכביש ליותר מחלקיק שנייה. 

 

עיצוב מוצלח במיוחד עבור משפחות

 

העיצוב של טויוטה קורולה קרוס החדשה הוא מהמוצלחים ביותר ברכבים משפחתיים מזה שנים רבות, תוך שימת דגש על משפחות כקהל היעד העיקרי של דגם זה. ל"קורולה קרוס" עיצוב מרשים ומלא נוכחות הכולל גג פנורמי וגחון מוגבה, שמשות וחלונות מוכהים, גריל מושחר מרשים בחלק הקדמי, תאורת לד חזקה ועוצמתית, חישוקי סגסוגת קלה ומושבים חשמליים הניתנים לכוונון.

הדגש על משפחות כקהל יעד עיקרי בא לכדי ביטוי, בין היתר, בהקפדה על רמת הבטיחות הגבוהה ביותר, אחסון רחב ידיים ונוחות מקסימאלית.

 

כל מה שצריך עבור הנסיעה המשפחתית הנעימה, הנוחה והבטוחה ביותר שניתן לבקש...

טויוטה קורולה קרוס – לכל כיוון שתיפנו בחיים!

טויוטה קורולה קרוס 2024

 




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות