טויוטה קורולה

דגמי טויוטה החדשים בסוכנות טויוטה חיפה

אין זה סוד שטויוטה, יצרנית כלי הרכב היפנית הנחשבת לאחת המובילות בעולם, לא נחה על שמריה אפילו לא רגע אחד. מדי שנה ושנה אנחנו שומעים על דגמים חדשים של החברה שאמורים להיחשף, דגמים אשר מגלמים בתוכם את מיטב הטכנולוגיה והחידושים העומדים בתחום, יחד עם עיצובים מרעננים ושיפור נוסף בחווית הנהיגה.

גם כאשר מתבוננים על שנת הבאה, אפשר להבחין כבר עכשיו במספר דגמים שאמורים להיות מושקים ואשר מעוררים עניין וציפיות אצל כל חובב נהיגה באשר הוא. לפניכם סקירה של כמה מהחשובים שבהם. את כל הדגמים החדשים אתם יכולים לראות בסוכנות מתמ טויוטה חיפה.

טויוטה קורולה

את הסקירה הנוכחית לא ניתן שלא להתחיל עם הדגם המחודש של טויוטה, הרכב המשפחתי הנמכר ביותר בישראל בשנים האחרונות. טויוטה קורולה החדשה אמורה להיות מושקת בתחילת השנה וכוללת בתוכה מספר שינויים עליהם רצוי להרחיב את הכתב. ראשית, מבחינה אסתטית הדגם הנוכחי נועז הרבה יותר מקודמיו, כאשר חרטום ה-X שאפיין את טויוטה יאריס יעטר גם את דגמי קורולה. בנוסף, הדגם מאופיין במערכת בטיחות חדשה – TOYOTA SAFETY SENSE – הלוקחת את בטיחות הרכב מספר צעדים קדימה. זו כוללת בתוכה תכונות דוגמת זיהוי עצמים מרחוק, הפעלת בלמים אוטומטית, בקרת שיוט דינמית ועוד.

 

הדגם ימשיך להתבסס על מנוע 1.6 ליטר בנזין, בן 132 כוח סוס, הפועל בטכנולוגיה המתקדמת VALVEMATIC. הוא כולל בתוכו שיפור בצריכת הדלק, שצפוי להפוך את רכישתו למשתלמת עוד יותר.

טויוטה פריוס החדשה

בתחילת השנה, אמור להתחיל בישראל שיווק של הדור הנוכחי של אחד הרכבים האהובים ביותר של טויוטה – זהו הדור הרביעי של טויוטה פריוס. הדגם, הנחשב להיברידי הראשון שזכה להצלחה מרשימה מבחינה מסחרית, כולל בתוכו מספר חידושים ביחס לדורות הקודמים. העיצוב שלו דומיננטי הרבה יותר מאשר בעבר, כשגם גם תא הנוסעים שודרג: הן מבחינת מספר הפריטים המרכיבים את משוואת האבזור שלו והן באיכות שלהם (חומרי הגלם, למשל).

 

טויוטה פריוס החדשה תציע יכולות משופרות על הכביש,  כאשר ההספק המשולב של המנועים צפוי לעמוד על 150 כוח סוס לפחות. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על כ-25 קילומטר לליטר, בנסיעה משולבת, צריכה המגלמת יתרון של כ-10% ביחס לדור הקודם. היות וגם כך דגם הפריוס נחשב לאחד החסכוניים ביותר שיש בנמצא, ברורים היתרונות הכלכליים הצפויים עבור אלה שיצטיידו בו.

טויוטה ראב4

טויוטה ראב4 הוא רכב שטח עירוני, הנחשב לאחד המוצלחים בקטגוריה שלו. החידוש המשמעותי שהרכב אמור לעבור בשנת 2016 הוא הכניסה שלו לשדה המשחק ההיברידי. הדגם החדש של הראב4 יכלול בתוכו מנוע בנזין של 2.5 ליטר, אשר פועל באופן משולב עם שני מנועים חשמליים: הן קדמי והן אחורי.

הגם שהנתונים הספציפיים של הדגם לא ידועים עדיין, כבר עכשיו ברור שהוא אמור לקיים מספר תנאים: ראשית, יהיה זה הרכב ה"חזק" ביותר באפשר להעלות על הדעת. שנית, הרכב צפוי להיות חסכוני בעשרות אחוזים ביחס לקודמיו. מעבר לשינוי בצורת ההנעה, צפוי הדגם לעבור מספר שינויים קוסמטיים, דוגמת עיצוב מחודש של החזית, הפנסים והפגוש האחורי.

טויוטה אסאפאר קונספט

טויוטה אסאפאר קונספט מבטאת את הכניסה של טויוטה לשדה משחק חדש ודינמי עד מאד - עולם מכוניות הספורט. הדגם המיועד אמור להיות מאופיין במימדים קטנים יחסית לכלי רכב מקבילים אחרים בקטגוריה: אורך של כארבעה מטרים, רוחב של מטר אחד וארבעים סנטימטרים ומשקל של לא יותר מ-980 ק''ג. העיצוב של הדגם "רועש", עם שילובי צהוב ושחור, כשגם האבזור החיצוני והפנימי של הרכב כוללים בתוכם לא מעט הפתעות.

יש להדגיש כי למרות מימדיה הקטנים של המכונית, מבחינת המפרט הטכני היא דווקא נמצאת בנקודה גבוהה מאד. יחידת הכוח היא בנפח של 1.5 ליטר, עם הספק של 130 כוח סוס ומומנט בן 15 קג''מ.

 

לפרטים נוספים התקשרו אלינו לטלפון 04-8550550 או באמצעות האתר.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות