טויוטה יאריס

טויוטה יאריס חוזרת לשוק הספורט עם שני דגמים חדשים

 

במהלך ההיסטוריה של טויוטה, הובילו פעמים רבות הדגמים השונים שלה את שוק רכבי הספורט, שעה שרבים מהם כיכבו בתחרויות בכל רחבי העולם. כעת, דומה כי החברה המובילה הזו חוזרת לשורשים, וזאת בדמות שני דגמים חדשים של טויוטה יאריס שצפויים לצאת לשוק בעוד כשנתיים. כנסו לכאן לצפייה בדגם טויוטה יאריס החדשה, באולם התצוגה של טויוטה חיפה מתם מוטורס.

הדגם הראשון: טויוטה יאריס טורבו

לפני מספר חודשים, חשפה חטיבת המרוצים של טויוטה, ה-TMG, את הגרסה החדשה של טויוטה יאריס החדשה מדגם טורבו, אשר צפויה להתחרות בסבב ה-WRC (World Rally Championship). ההכרזה הזו מגיעה כמעט שני עשורים לאחר הפעם האחרונה בה השתתף דגם כלשהו של היצרנית בתחרות בקנה מידה משמעותי.

 

את הדגם החדש של היטאריס טורבו פיתחו אנשי החברה במהלך שנת 2014, על מסלולי אספלט ועפר. דגם הראלי הזה כבר נבחן על ידי נהגי מרוצים מהשורה הראשונה, ביניהם אריק קמילי וסבסטיאן לינדהולם ואפילו נשיא החברה, אקיו טויודה, הידוע כחובב מירוצים מושבע. הנהגים צפויים להתנסות בנהיגה ברכב על מגוון מסלולים באירופה, כאשר הצפי הוא שהדגם יעשה את הבכורה שלו ב-2017, עם הרשמה לאליפות העולם.

 

על פי המידע שכבר מסופק, יכלול הדגם מנוע 1.6 ליטרים טורבו, עם ארבעה צילינדרים בעלי הזרקה ישירה, אשר מספק כ-300 כוח סוס. מערכת ההנעה תהיה כפולה, עם חיבור לתיבת הילוכים תחרותית מהסוג החצי אוטומטי. על פי מהנדס מערכת ההינע של החברה, הדגם אמור להיות "דומה לרכב כביש כרגיל, אבל פשוט ברמה יותר גבוהה". מנהל הפרוייקט, עמנואל סטיסטי, ציין לטובה את השילוב האידיאלי בין הביצועים לאמינות, שאמור הדגם להציע, כמו גם את האפשרות של הרכב לנוע היטב גם בתנאי הנהיגה הקשים ביותר.

טויוטה יאריס החדשה: דגם ה-TS החדש

מספר שבועות לאחר ההכרזה על דגם הראלי של טויוטה, התבשרנו על דגם מעניין נוסף אשר אמור לצאת אף הוא לשוק בעוד כשנתיים. המדובר הוא בגרסת ביצועים סדרתית של יאריס TS, דגם שנועד לשלב בין היתרונות של דגמי הראלי לבין המאפיינים המסורתיים יותר להם מצפים בוודאי לקוחות החברה. את פיתוח הדגם ניתן לראות כחלק מאסטרטגיה המאפיינת את טויוטה כמכלול בשנים האחרונות, והיא הצערה של מותגיה במטרה לפנות לקהלים מגוונים עוד יותר.

עוד לא ידועים פרטים רבים על הביצועים הצפויים של הדגם החדש של טויוטה יאריס, אם כי כלי התקשורת הגרמניים רומזים על פלטפורמה המכוילת באופן שונה מהמקובל בדגמים הנוכחיים. מנוע הדגם יהיה בנפח של 1.6 ליטר, בעל הספק הנע בין 230 ל-240 כוח סוס. המנוע אמור להיות מבוסס בחלקו על הטכנולוגיה שאפיינה את דגם הלקסוס NX טורבו ומחובר לגיר ידני בעל שש מהירויות.

 

 לתושבי חיפה והצפון – תמצאו את טויוטה יאריס אצלנו פה במתחם מתם מוטורס - סוכנות משנה טויוטה חיפה , נכון לכרגע, לא נמכרים בארץ דגמי טויוטה יאריס הספורטיביים . 

 

 

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות