טויוטה סלקט חיפה

כיצד לקנות טויוטה יד שנייה במצב מצוין? צמצום הוצאות בימי הקורונה 

 

תקופת הקורונה מתמשכת ומשאירה את העולם בהקפאה זמנית, ואת רבים מתושבי ישראל במצב בעייתי המצריך היערכות מחודשת ויצירתיות. צמצום הוצאות הוא צו השעה של מאות אלפי משקי בית בישראל, וכולם מחפשים אחר דרכים יצירתיות לעשות זאת בלי לפגוע יותר מדי באיכות החיים. מעבר לרכב משומש, וספציפית לטויוטה יד שנייה, יכול להוות מהלך יצירתי שכזה, במיוחד כאשר ניתן למצוא רכבי טויוטה יד שנייה במצב מצוין, עם אחריות ובמחיר אטרקטיבי ביותר.

 

בעוד אחת הבעיות הגדולות ביותר של מרבית האנשים עם קניית רכב משומש היא חוסר הוודאות והחשש כי הרכב עלול להיות בלתי אמין, להזדקק לתיקונים ולהוצאות רבות ולכן להוות עסקה לא משתלמת בעליל, טויוטה פותרת את הבעיה הזו עבור לקוחותיה באמצעות תכנית טויוטה סלקט. בין אם מדובר בניסיון לצמצם בהוצאות בתקופת הקורונה ובין אם ברצון הכללי לקנות רכב משומש אך אמין ועם אחריות מורחבת, תכנית טויוטה סלקט מאפשרת לרכוש טויוטה יד שנייה העומדת בכל התנאים הללו, ומאפשרת לחסוך משמעותית בהוצאות בלי לוותר על האמינות של הרכב והביטחון שלכם בעסקה

 

טויוטה סלקט - כיצד זה עובד?

 

תכנית "טויוטה סלקט" הפועלת בארץ וזמינה עבור כל מי שמחפש אחר טויוטה יד שנייה אמינה, תחת אחריות ובמחיר מציאה, היא תכנית במסגרתה חברת טויוטה עצמה קונה רכבי טויוטה משומשים מלקוחותיה, משביחה אותם בתהליך מושקע וקפדני, ומוכרת אותם חזרה כרכבים משומשים אמנם, אך מתוקנים, מתוחזקים, לאחר סדרה ארוכה של בדיקות איכות שונות ועם אחריות יבואן מקיפה. טויוטה סלקט כוללת תהליך השבחה מלאה ומקצועי של הרכבים המוצעים למכירה, במסגרתו עוברים הרכבים סדרה ארוכה של בדיקות, טיפולים ותיקונים כפי הנדרש, במטרה לשבח את הרכב על פי סטנדרטים של מצוינות המונהגים בחברת הרכב האיכותית והמובילה בעולם. כלומר, לא מדובר בבדיקה וטיפול שגרתי במוסך בטרם הצעת הרכב למכירה, אלא בסדרה ארוכה ומפורטת של בדיקות וטיפולים, במטרה להביא את הרכב המשומש/מחודש לעמוד בסטנדרטים המחמירים של טויוטה. היכרות בסיסית עם עולם הרכב והשחקנים המרכזיים הפעילים בו תבהיר מיד כי לא מדובר בעניין של מה בכך – טויוטה ידועה כיצרנית רכב קפדנית ובעלת סטנדרטים גבוהים ביותר של איכות ובטיחות גם יחד. כלומר – כאשר רכב טויוטה יד שנייה עובר את תהליך ההשבחה ואת אינספור בדיקות האיכות הקפדניות (מעל למאה וחמישים בדיקות שונות!) של תכנית טויוטה סלקט, אפשר להיות סמוכים ובטוחים כי הוא במצב מצוין מכל בחינה אפשרית, ואמין מכאנית כמו רכב חדש לחלוטין. בכל מקרה ובמידה וחוששים מטעויות או בעיות בכל זאת, אחריות היבואן המקיפה מבטיחה ללקוחות טויוטה סלקט ראש שקט ואת הידיעה כי הם עשו עסקה טובה.

 

לשמור על אותם סטנדרטים של מחייה גם בתקופה מאתגרת זו באמצעות טויוטה סלקט

 

תכנית טויוטה סלקט פועלת בארץ כבר מזה כמה שנים טובות וסיפקה רכבי טויוטה יד שנייה איכותיים ואמינים, במחירים של רכבים משומשים, לאינספור לקוחות ישראלים.

עם זאת, נראה כי הרלבנטיות של תכניות כמו "טויוטה סלקט" גדלה באופן משמעותי במיוחד בתקופה דוגמת זו בה אנו נמצאים נכון לאמצע 2020 – תקופת הקורונה. כפי שצוין לעיל, המשבר הכלכלי החריף המאיים לפקוד את ישראל ואת העולם כולו והעובדה כי עשרות אחוזים מהציבור מוצא עצמו במאבק הישרדות כלכלי בחודשים האחרונים, מביא אנשים רבים לנסות ולצמצם בהוצאות ולהתנהל בצורה יעילה וחסכונית יותר מבחינה כלכלית.

אך צמצום מלא ונרחב של ההוצאות השוטפות הוא לא בהכרח המטרה של רבים ממשקי הבית בישראל, לפחות לא אם משמעות הדבר היא ירידה משמעותית ברמת המחייה. ישראלים רבים מחפשים כיום את הדרכים היצירתיות והאפקטיביות ביותר לשמור על איכות החיים והסטנדרטים בהם הם חיים, או לפחות לא להתרחק מהם יותר מדי.

תכנית טויוטה סלקט מספקת לרבים בדיוק את האפשרות הזו. הרכב עליו אנחנו נוהגים מדי יום לעבודה ואוספים איתו את הילדים מהגן הוא הרבה יותר מאשר אמצעי טכני פשוט אשר רמת איכותו אינה חשובה במיוחד. מדובר בכלי התחבורה העיקרי של הבית, כלי אשר יכול לסכן או להציל את החיים שלנו ושל משפחתנו, בהתאם למידת איכותו. לכן ישראלים רבים כל כך בוחרים שוב ושוב לקנות רכבים של טויוטה – החברה ידוע ה בכך שהיא מייצרת רכבים איכותיים ואמינים ביותר, המתאפיינים ברמת הבטיחות הגבוהה ביותר בעולם הרכב (לפרטים נוספים ניתן לקרוא על מערכות הבטיחות המתקדמות שמנהיגה טויוטה בעולם הרכב, דוגמת מערכת Toyota Safety Sense הקיימת באינספור רכבי טויוטה בישראל ובעולם).

אך כיום, רבים מאותם ישראלים אשר אינם מוכנים להתפשר על נהיגה יומיומית ברכב אשר אינו ברמת המצוינות, האיכות והבטיחות הגבוהות ביותר, נמצאים בבעיה מסוימת. המצב הכלכלי כיום הוא מאתגר ביותר כאמור עבור רבים וטובים, ובדיוק מסיבה זו תכנית טויוטה סלקט רלבנטית יותר מאי פעם בעבר. היא מאפשרת לאנשים ולמשפחות להמשיך לנהוג על טויוטה (יד שנייה אמנם, אך במצב חדש ועם אחריות), ולשלם על כך פחות. הרכבים הנמכרים במסגרת טויוטה סלקט זולים יותר משמעותית מאשר דגמים חדשים של רכבים המגיעים "עם הניילונים" ישר מהחברה, אך במקרה של "סלקט" אנחנו לא מתבקשים לוותר על יותר מדי – ההיסטוריה של הרכב ידועה, האמינות המכאנית מוקפדת וחסרת פשרות, תכניות מימון אטרקטיביות זמינות עבור הלקוחות והרכבים מגיעים עם אחריות יבואן מקיפה ומלאה.

 

לסיכום, צו השעה אמנם מצריך מרובנו היערכות מסוימת וויתור על חלק מהדברים אליהם היינו רגילים עד כה, לפחות באופן זמני, אך נהיגה על רכב איכותי, אמין ובטיחותי מבית היוצר של טויוטה אינה אחד מהם – באמצעות תכנית טויוטה סלקט אפשר להמשיך לשמור על הסטנדרט הגבוה שלנו בכל הנוגע לדרישה שלנו מהרכב עליו אנחנו נוהגים, ולהצליח לממן זאת גם בימים המאתגרים בהם אנו נמצאים.

 

תכנית טויוטה סלקט במתם מוטורס מעניקה לכם שקט נפשי בקניית טויוטה יד שניה מבעלות קודמת. התכנית מבטיחה שקיפות מלאה, בדיקות קפדניות על ידי סוכנות המשנה ואחריות היבואן.

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות